12 modalităţi pentru ca oamenii de succes să devină mai buni

Oamenii de succesAm fost surprinsă când am realizat că aceeaşi paşi pe care i-am urmat pentru a intra la şcoala medicală sunt aceeaşi pe care acum îi folosesc pentru a-mi îmbunătăţii starea de sănătate. Fie că încercaţi să vă îmbunătăţiţi sănătatea, cariera sau starea de spirit există unele secrete şi obiceiuri pe care le folosesc oamenii de succes şi m-am gândit că ar fi util să le enumăr în lista de mai jos.

1. Folosesc obiceiuri mici pentru rezultate mari.

Îmi place acest citat de Seth Godin: „ Golurile îndrăzneţe din viaţa ta sunt fabuloase”. Suntem mândri că şi tu le ai! Este posibil ca aceste obiective să fie concepute pentru a vă distrage atenţia de la lucrurile care vă sperie: schimbarea obiceiurilor de zi cu zi ar putea însemna reinventarea ta. Schimbarea obiceiurilor zilnice este partea cea mai grea. Dar este esenţială pentru a crea o mai bună versiune a ta.

Înainte ca Jerry Seinfeld să ajungă faimos acesta a urmat un ritual, a scris câte ceva în fiecare zi. Când l-a terminat a notat un „X” în calendar. El a continuă să facă acest lucru.

2. Răspund pentru faptele lor

A scrie motivul pe care îl ai pentru a face o schimbare te responsabilizează. Următorul pas este să scrii când, unde cum şi se va finaliza.

3. Nu se bazează exclusiv pe voinţă

Cercetătorii ne spun că voinţa este o resursă finită. În faţa mai multor stimuli stresanţi voinţa se uzează. Roy F. Baumeister, un psiholog social de la Universitatea de Stat din Florida, spune: „Luarea deciziilor foloseşte aceeaşi voinţă pe care o utilizaţi pentru a spune nu, la gogoşi, droguri sau sex ilicit.”

Deci, atunci când vine vorba de a schimba obiceiurile alimentare, se pune mai puţin bază pe voinţă – în loc să vă modificaţi decizia luată, mai bine renunţaţi la dulciurile ce le consumaţi de mai multe ori pe zi.

4. O iau încet

Odată ce obiceiul este înrădăcinat, puteţi încerca să abordaţi noi obiceiuri, dar aşteptaţi cel puţin trei săptămâni înainte de a-l lua în considerare. Noi studii arată ca un obicei poate  fi automat după o perioadă de peste 30 de zile. Un studiu condus de dr. Phillippa Lally, un psiholog de ​​la Universitatea College din Londra, a constatat că oamenii au nevoie de 66 zile ( 9.5 săptămâni ) pentru ca un comportament să devină automat.

5.  Folosesc indicii

În best-seller- ul lui Charles Duhigg, „Puterea obiceiului” se face referire la cei trei paşi necesari pentru a forma bucla obiceiului: sfat, rutină, recompensă. Un sfat: pune-ţi hainele pe podea pentru ca dimineaţa să-ţi faci un obicei de a începe ziua cu un exerciţiu fizic.

6. Practică introspecţia

Poate fi sub formă de meditaţie sau orice formă de auto-examinare. De exemplu, CEO al Whole Foods, John Mackey, spune că în practica sa, meditaţia  a contribuit la dezvoltarea valorilor de bază ale brandului său. De asemenea, mulţi oameni de încredere ai lui Steve Jobs de la Apple, practică filozofia zen şi meditaţia.

7. Împărtăşesc obiceiurile lor oamenilor cu viziuni similare

Napoleon Hill a inventat conceptul de „Mastermind”. O întâlnire cu oameni care împărtăşesc obiectivele similitudinii. Unii oameni de succes, cum ar fi Henry Ford şi Andrew Carnegie consideră grupurile „Mastermind” un factor cheie în succesul lor.

8.  Vizualizează modul în care depăşesc obstacolele mici

Vei avea parte de provocări. Cum le vei rezolva? Vizualizează problema şi mental repetă cum se va rezolva.

9. Se recompensează

Nu te recompensa imediat după ce ai completat „Provocarea de 30 de zile” ( sau ceva similar ) pentru că, după ce treci peste provocare, vei eşua în mod inevitabil. Întreaga premisă este transformarea vieţii fără un scop final. Sărbătoreşte micile victorii!

10. Ştiu că eşecul nu este un final

Aşteptaţi-vă să nu reuşiţi. Dacă nu ai parte de eşecuri, obiceiul este prea uşor. Pentru motivaţie, amintiţi-vă cuvintele lui Winston Churchill: „Succesul nu este definitiv, eşecul nu este fatal:  este curajul de a continua ceea ce este important”.

11. Se bucură de acţiunile lor

Putem rămâne blocaţi pe un obiectiv final, ceea ce ne face să ne simţim mizerabil. Acesta determină eşecul. Bucuraşi-vă de procesul de îmbunătăţire personală. Aşa cum a spus odată Warren Buffet, ” Ne bucurăm de proces mult mai mult decât de venituri „.

12. Exprimă recunoştinţă

Exprimă recunoştinţa chiar cu o singură propoziţie o zi. Spune de ce eşti recunoscător, ce ai realizat şi ce efort ai depus.

Cheia pentru a schimba ceva la tine nu este aceea de a crea o persoană nouă sau să devii un super-om ci aceea de a deveni o versiune mai bună a ta!

Sursa : mindbodygreen.com


 Informează-te dacă vrei să fii sănătos
Vrei să fii sănătos?

Dacă vrei să primești informații interesante, practice și utile, înscrie-te aici

, , , , ,

No comments yet.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.