10 remedii rapide pentru „a repara” o zi proasta

Remedii pentru o zi proasta

Sarbatorile sunt o perioada propice pentru a fi generosi si veseli, dar aceasta perioada aduce cu sine si zile epuizante si stresante. Cu totii am trecut prin asta si, cateodata, avem impresia ca o zi e sortita esecului din momentul in care ne trezim dimineata.

Dar stati ! Ziua poate fi salvata!

Aceste solutii rapide va vor ajuta sa scapati de zilele proaste pentru totdeauna – astfel incat sa va intoarceti  la motivele pentru care iubiti sarbatorile. Iata 10 remedii rapide pentru o zi proasta:

1. Iesiti din casa.

Calea cea mai rapida de a schimba o zi proasta este „sa iesi” in afara problemei si sa te indepartezi de ceea ce a cauzat tensiunea. Luati o gura de aer, umpleti-va de soare si faceti cateva miscari de intindere.

2. Exercitiul fizic.

Dati-va jos din pat si faceti o alergare, sau faceti cateva fandari in propria sufragerie. Exercitiul fizic stimuleaza substantele chimice din creier precum dopamina si serotonina, care ne ajuta sa fim mai fericiti si mai relaxati.

3. Cititi un capitol din cartea favorita.

Daca va simtiti melancolici, daruiti-va  cateva minute pentru a va detasa mental si cititi ceva ce va face placere. Atunci cand va adanciti in ceva ce va place cu adevarat, acest lucru va va ajuta sa va deconectati de la gandurile negative.

4. Ascultati  muzica.

Nu conteaza daca este vorba de un playlist linistitor pentru a calma nervii sau de colectia nostalgica a cantecelor voastre favorite; muzica va va ajuta sa fiti mai fericiti, mai empatici si mai alerti.

5. Suna un prieten.

Vorbitul la telefon  cu un prieten sau membru al familiei cu care empatizezi, chiar si pentru cateva minute,  iti va insenina ziua. Daca auzi vocea cuiva caruia-i pasa de tine,  acest lucru iti va schimba in bine starea de spirit.

6.Fa o baie „cu prelungiri”.

Dedica-ti putin timp pentru un dus sau o baie „cu prelungiri”. Acest lucru tine tehnologia la distanta si te ajuta sa-ti limpezesti mintea.

7. Mediteaza

MeditatiS-a demonstrat faptul ca participarea la un act de meditatie psihologica va imbunatateste starea de spirit. Daca puteti, luati loc intr-o pozitie comfortabila si inchideti ochii. Incercati sa va relaxati muschii. Trageti aer in piept, adanc, de cateva ori, si lasati gandurile sa se adune in ritmul lor. Nu incercati sa le indepartati.

8. Vizionati ceva ce va provoaca rasul.

Gasiti un film, show de televiziune, comedie sau video personal care va face sa zambiti.  Actul fiziologic de a rade va elibera instantaneu stresul.

9. Puneti pe hartie.

Aveti ceva in minte? Scrieti-va frustrarile cu creion si hartie sau cu ajutorul calculatorului. Actul punerii pe hartie a propriilor ganduri ne poate ajuta sa descoperim sursa emotiilor negative. S-ar putea sa fiti surprinsi de ceea ce descoperiti!

10. Schimbati-va modul de a gandi.

Sentimentele de frustrare si manie apar din convingerea ca tot ce facem in acest moment este foarte important. Luati-va un ragaz pentru a va gandi la ceea ce este important pentru voi familie, camin, cariera – orice va vine in minte. Frustrarile nu vor mai parea atat de importante.

Sursa: mindbodygreen
Foto: shutterstock.com


 Informează-te dacă vrei să fii sănătos
Vrei să fii sănătos?

Dacă vrei să primești informații interesante, practice și utile, înscrie-te aici

, , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.