7 remedii naturiste care ajută în lupta cu paraziţii intestinali

1. Usturoiul
Deşi este cunoscut pentru calităţile antiparazitare, antifungice, antibacteriene şi de antibiotic natural pe care le are, beneficiile usturoiului merg mult mai departe de atât.

Argila2. Argila
Este unul din cele mai bune remedii pentru paraziţi, însă are multe alte beneficii. Curăţă intreg oganismul de toxine şi metale grele, purifică sângele, detoxifică ficatul, detoxifică intestinele, echilibrează glandele endocrine, ajută flora intestinală, are efect antidepresiv şi antistres, repară leziuniile din întreg tubul digestiv (de la gingivită, roşu în gât, gastrită, intestin iritabil, până la hemoroizi), şi foarte multe alte beneficii.

Deşi se găseşte şi sub formă de capsule, se recomandă argila pulbere sau granule, care se lasă într-o cană cu apă de seara până dimineaţa. Dimineaţa se amestecă şi se bea apa argiloasă tulbure.

3. Nuca de cocos
Este plin internetul de articole despre beneficiile antiparazitare, antibacteriene şi în special antifungice ale uleiului de cocos. Se poate consuma ulei de cocos natural, însă se recomandă nuca de cocos întreagă pentru rezultate mai bune.

Seminte crude dovleac4. Seminţe crude de dovleac
Aproximativ 50 de seminţe de dovleac dimineaţa pe stomacul gol, era cura împortiva paraziţilor recomandată de regretatul Valeriu Popa. Acest remediu are capacitatea să omoare cele mai comune specii de paraziţi.

5. Fibrele vegetale
Este esenţial să elimini regulat materiile fecale. Constipaţia (neeliminarea fecalelor la mai mult de 48 de ore) duce inevitabil la dezvoltarea şi înmulţirea paraziţilor, deoarece le oferi mediul perfect pentru dezvoltare. Consumați cât mai multe alimente care conțin fibre vegetale (legume și cereale)

6. Probioticele si Prebioticele
Flora intestinală este bariera dintre paraziţii, bacteriile dăunătoare şi viruşii din intestin şi restul organismului. O floră intestinală echilibrată şi sănătoasă va lăsa doar nutrienţii necesari să treacă în organism, blocând orice altceva.

ProbioticePentru a menţine această floră sănătoasă este esenţial să consumăm regulat probiotice şi prebiotice.
Probioticele sunt bacterii benefice precum cele din intestin, care se găsesc în produsele fermentate, în special iaurtul şi kefirul.
Prebioticele sunt alimentele care hrănesc bacteriile benefice din flora intestinală: cicoarea, napul, ceapa crudă, usturoiul crud, sparanghelul, tărâţele de grâu, fasolea şi mazărea, spanacul şi legumele cu frunze verzi, bananele, ovăzul etc. După cum se vede prebioticele se găsesc într-o gamă largă de alimente, aşa că aveţi de unde alege.

7. Vitamina C
Vitamina C joacă un rol esenţial în funcţionarea optimă a organismului, cu atât mai mult în eliminarea eficientă a paraziţilor. Vitamina C de calitate NU se găseşte în capsule, ci în grădină! Vitamina C e un micronutrient format din: Rutina, Bioflavonoide, Factorul K, Factorul J, Factorul P, Tyrosinasa, Ascorbinogen, Acid ascorbic. Suplimentele din farmacii cu Vitamina C conţin doar acid ascorbic, în timp ce Vitamina C din natură are toate componentele.

Stiaţi că ardeiul verde conţine cel puţin triplu vitamina C faţă de citrice?

Măceşele 1500-2000 mg Vit. C /100g.
Arderiul verde 1600-1800 mg Vit. C/100g.
Cătina 670 mg Vit. C /100g.
Pătrunjelul 150 mg Vit. C /100g.
Kiwi 120-180 mg Vit. C /100g.
Coacăzele 55-215 mg Vit. C /100g.
Portocalele 53 mg Vit. C /100g


 Informează-te dacă vrei să fii sănătos
Vrei să fii sănătos?

Dacă vrei să primești informații interesante, practice și utile, înscrie-te aici

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.