6 Sfaturi yoga pentru persoanele mai plinute

yoga

În lumea yoga, modalitatea de a câștiga credibilitate este de a fi un RYT-200. Acest lucru înseamnă Profesor Yoga Înregistrat cu 200 de ore de training. Ei bine, eu sunt un RYT>200; asta înseamnă un Profesor de Yoga Gras cu peste 90 de kilograme. Sunt la fel de bine conștient de faptul că nu sunt prea mulți traineri asemeni mie. Două treimi dintre americani sunt supraponderali sau obezi dar această statistică nu se reflectă în numărul profesorilor de yoga sau al celor de cursuri de yoga. Însă, îmi doresc să fi fost altfel.

Fata slabă ( de obicei de culoare albă) poate fi considerata imaginea yoga pe care marketeri doresc să o vândă publicului, dar în viața reală, profesorii de yoga nu au fost niciodată asociați de mine cu nimic în afară de idee de grație. Desigur, au existat câteva încercări de sfaturi nesolicitate ( ” Ai încercat postul/sucurile/yoga/etc.?”), dar, de fiecare dată am fost primită cu brațele deschise.

Pe de altă parte, cursanții sunt puțin derutați. Adesea, surprind o ușoară grimasă de surprindere din partea lor când constată că sunt trainerul lor. Nu de puține ori am fost tentată să spun ”Sunt predispusă genetic la obezitate și iau un medicament care cauzează creșterea în greutate! Merg la sală; Fac cardio! Sunt vegană, pentru numele lui Dumnezeu!”
Dar nu fac asta. Modul în care oamenii reacționează atunci când se întâlnesc cu un profesor de yoga care nu corespunde tiparelor este problema lor.

yogaIdeea este asta: yoga nu este doar pentru cei slabi și flexibili. Oricine este dornic poate beneficia de efectele sale. Yoga se poate adapta pentru oricine și orice corp. Dacă ești un yogin mai supraponderal sau nu, ideile următoare te pot ajuta.

1. Calmează-te.
Adesea sunt obligați să credem că exercițiile trebuie să fie realizate repede și solicitante pentru a avea efecte. Această mentalitate s-a infiltrat și în practica yoga până la modul în care stilul rapid de vinyasa yoga a devenit baza practicii yoga. Totuși, unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru corpul tău este să reduci ritmul. Mișcările mai lente de yoga îți înbunătățesc flexibilitatea și rezistența în timp ce îți echilibrează sistemul nervos; în plus, elimină substanțele chimice eliberate de stress în organism care pot cauza inflamații și creșterea în greutate. Dacă ești la început, uită-te după cursurile mai ”ușoare”.

2. Urmează-ți instinctele.
Cea mai crucială dispoziție pe care o poți avea pentru a-ți apăra corpul de lovituri și pentru a obține toate beneficiile mentale ale yoga, este să-ți asculți corpul atunci când se trece dintr-o postură într-alta. Fiecare organism de pe această planetă este diferit și nici toate mișcările nu vor funcționa la nivelul fiecărui corp. În plus, nu există nicio cerință pentru trainerii de yoga să acopere nevoile corpurilor supraponderale. Ascultățile nevoile interioare la fel de mult cum îți asculți profesorul.

3. Gândește-te la greutatea ta ca și „greutate.”
Ține minte că dacă te afli într-o încăpere plină de oameni slabi, vei depune mult mai mult efort decât ei. De exemplu, la echilibrul brațelor, ridic cu cel puțin 22 de kilograme mai mult decât ceilalți participanți.

4. Folosește recuzita.
Întotdeauna poți folosi benzi pentru lungirea brațelor sau diverse corpuri pentru a aduce podeaua mai aproape de tine. Când profesorul vă spune să vă uniți cu ajutorul brațelor dar nu ajungeți cu mâinile unul la celălalt, apucați-vă de tricou sau de pantaloni pentru a găsi acel punct de legătură. Dacă îți este greu să te ridici de la podea, du-te la un curs yoga de postură scaun. În oricare situație te-ai afla, nu înceta să fi creativ.Găsește intenția din spatele poziției: să consolideze rezistența sau să întindă o anumită grupă de mușchi? Găsește o modalitate de a o pune în practică.

5. Găsește profesorul potrivit.
Nu irosi timpul într-un curs care nu te ajută să te simți mai bine tu cu tine. Mergi mai departe până găsești un profesor care să fie pe placul tău. Yoga trebuie să te facă să te simți odihnit și gata de a aface față lumii cu claritate și compasiune sau cel puțin cu mai multă toleranță și răbdare.

6. Adu-ți aminte de ce ești acolo.
În primul rând, yoga este o practică mentală. Mișcările oferă o oportunitate de a fi prezent fizic, observând și acceptându-ne așa cum suntem în acest moment. Întregul proces ne oferă șansa de a exercita controlul asupra propriilor gânduri.

Pentru unii dintre noi, inclusiv eu, cea mai grea parte poate fi renunțarea la fluxul constant de negativitate și de auto-compătimire care ne epuizează, luându-ne încrederea și orice sentiment de bunăstare.

Practica mentală yoga este solicitantă dar merită pe deplin încercată. Nu putem fi senini și calmi dacă suntem în război cu propriile noastre corpuri. Alege-ți pacea!

Sursa: mindbodygreen.com

Traducator: Alina Iordan


 Informează-te dacă vrei să fii sănătos
Vrei să fii sănătos?

Dacă vrei să primești informații interesante, practice și utile, înscrie-te aici

No comments yet.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.